Sunday, March 27, 2005

Memulakan bicara

Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, aku memulakan blog aku yang terbaru.

Entah dah berapa banyak dah web blog yang aku created malam nie. Sekadar mencuba web hosting yang ada kat atas muka bumi nie. Ada yang menarik, tapi terlalu complex. Benda yang leceh2 nie, malas aku nak layan.

Malam dah makin larut. Baru lepas hujan sebenarnya. Kalau layan tidur nie, memang best. Tapi aku sebenarnya nak cuba streamyx yang baru dipasang 2 hari lepas. Not bad. Laju macam LRT. Kalau sebelum nie guna Time Net seksa sungguh. Dah la slow, selalu disconencted. Lepas tu bila dapat bill telefon, mula la mak aku bising. Mahal giler. Sampai RM200. Baiklah aku pasang streamyx. RM88 sebulan, pakai la sampai muntah2.

Takat nie dulu. Aku nak try tengok hasilnya. Taip panjang2 karang, hasil tak lumayan, buat penat badan je..

Chow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home