Sunday, March 27, 2005

Mana dia??

Tension betul aku!!!
Benda yang aku taip untuk blog nie, hilang gara2 PC hang.
Adohaiiii.. nasib baik javascript untuk jam aku tak hilang. Kalau tak, 1 hal lagi nak cari website dia balik. Memula tadi, ingatkan hilang. Nasib baik ada>D
Besok aje la sambung. Dah tak der mood aku nak buat balik. Besok nak keje. Kena bangun awal.
Besok, macam-macam aku nak kena buat. Item 545 tak settle lagi. Packing untuk magnussen pun satu hal. Dah 4 kali dah aku buat, semuanya kena reject. Ah Chong pun dah fed up dah.
Kat office tu, macam-macam aku belajar. Dari design perabot, sehinggalah susun kotak dalam kontena. Ada cara rupanya. Aku ingatkan main campak2 aje..ehehehe...
Dalam pada masa yang sama, hal2 peribadi pun banyak membelenggu aku. Kad kredit yang baru, tak ambik lagi. Rambut tak gunting lagi. Pejabat ABIM tak gie lagi. Money order untuk Fillah Enterprise tak pos lagi. Ala haiii..
Sejak dok kampung nie, aku dah malas nak bersosial. Rutin hidup aku begitu statik. Gie keje.. balik keje. Weekend,dok rumah aje. Ape nak jadik nie.
Kalau difikir-fikirkan, memang pening dibuatnya. Dari dok pening kepala, lebih baik aku layan tidur.

Selamat malam blog

0 Comments:

Post a Comment

<< Home