Saturday, April 08, 2006

Sabtu Yang Memenatkan

Hari Sabtu, kerja half day. Tapi dia punya penat, mengalahkan kerja full day. Banyak benda yang aku terpaksa uruskan. Take over kerja2 yang ditinggalkan oleh budak yang tak boleh diharapkan itu. Masa check filing, banyak benda berterabur. Main sumbat je. Makin banyak file aku tengok, makin banyak pulak teraburnya. Terus aku jadik tension. Sudahnya, aku tinggalkan semua2 tu. Buat benda lain lak. May be hari Isnin le aku ngadap balik benda yang tak senonoh tu. Tapi bila aku check drawing dia, lagi aku jadik panas hati. Tension betul. Aku buka file baru, then lukis balik.
Last2 aku keluar office pukul 2. Itupun sebab aku nak gi MITC. Tengok showcase Satu Daerah Satu Industi. Best!!! Memang best!!
Banyak info yang aku dapat dari SDSI. Pergi boot Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi, Perbadanan Nasional Berhad, Tekun dan lain-lain lagi.
Selain info, aku juga dapat tengok banyak produk khususnya produk kampung. Produk-produk macam makanan, pakaian, kraftangan dan perabot menarik minatku. So, ape lagi, borong kek. biskut la... macam ak sambut raya la pulak.
Nie yang bertambah semangat aku nie. Aku akan berusaha ke arah itu. Janjiku pada diri sendiri, akhir tahun nie, aku nak tengok hasilnya......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home