Sunday, October 14, 2007

Hari Raya Hari Mulia

Bismillah...
Hari ini adalah hari ke dua Aidilfitri. Alhamdulillah
Beberapa tetamu hadir. Dan kebanyakannya adlah saudara mara. Lodeh den melayan, khususnya anak-anak saudara ataupun sepupu sepapat.
Makanan pula, jangan ceritalah. Macam-macam juadah yang mak aku buat untuk para tamu. Bila dah menjamu tetamu tu, tuan rumah pun join sekaki lah, kan...
Akibatnya, perut aku pun sendat...
Hahaha.. esok adalah sessi membalas kunjungan mereka, kottt

5 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Isy kalu gitu jemputan 5 trip makan 5 kali la yea.. hehehehehe....

7:38 AM  
Blogger LediAgli said...

Ezad..
Selamat hari raya... lama tak onlen nihh

11:53 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
nampak gayanya begitu lah :)

ledi
selamat hari raya. maaf zahir & batin

9:53 PM  
Blogger wan said...

Kuah kacang yg Mak Long aku buat (dia tinggal kat Alai kot) sedap.. ishk..

9:43 AM  
Blogger Ezad said...

wan
org melaka memang terror buat sambal kacang. mak aku buat buat pun sodaaappp

9:56 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home