Monday, October 01, 2007

Perihal Sahur

Bismillah
Tahun ni, kat kampung aku, telah diwujudkan team mengejutkan orang bangun sahur. Sebenarnya team ni, dah wujud sejak awal Ramadhan lagi. Tapi baru ni aku nak cerita. ehehe
Mereka ni akan bergerak kat jalan utama sahaja. Tak der la mengelilingi rumah atau ketuk pintu rumah orang. Sekadar melalui jalan utama sambil menjerit sahur! sahur!. Start dari pukul 3.30pagi sampai la pukul 4.30. Dia orang ulang alik ikut jalan utama tu sahaja.
So, tak der la yang menarik. Memang tak ada apa-apa yang menarik pun. Cumanya, tadi cara dia orang kejutkan kita orang tak berapa betul. Ada ke patut kejutkan kita orang dengan lagu raya. Ceh!! Mati-mati aku ingat dah raya. Nasib baik tak mati betul-betul!!
Hampeh budak2 ni...

7 Comments:

Blogger shafarina said...

Awal tu. Yang bangun pukul 4 lebih mesti tak lena bila diorang lalu pukul 3 lebih.

9:58 AM  
Blogger Ezad said...

wan
tak der la awal sgt.. kira sedang molek la tu.. hehe

10:33 PM  
Blogger Babe said...

seriously

sangat interesting!!


Kalaulah aku dapat join sekali, aku pakai horn kereta hehehehe

1:18 AM  
Blogger Ezad said...

babe
memula dulu dia org guna hon kereta. lepas tu guna hon jual roti tu. skrg ni main jerit je... kena maki kot dulu2 tu :)

10:26 PM  
Blogger zeanaaima said...

hua3...krkrkrkr...wat aku tersenyum sowang2 jek depan pc nie...

ley r praktikkan kat kg nanti...

aku blek 9 hb...ag 3 ari nk ghayo...sempat r kejutkan org2 kg...

nanti ghayo...ley r duk btol2 depan masejid pas smayang ghayo...mtak duit ghayo...upah kejutkan org kg bangun sahur...m

10:34 PM  
Blogger ukanera arenaku said...

bagus gak tu... team kejutkan org sahur. banyak pahala dapat.

4:57 AM  
Blogger Ezad said...

emma
yg afdalnya duduk sebelum solat raya. masa tu, dia org tgh ada duit. kalo lepas solat, duit dah derma kat masjid :)

arenaku
ye... tp kejut patut2 la.. :)

10:28 PM  

Post a Comment

<< Home