Saturday, September 22, 2007

Ramadhan 10

Bismillah...

Hari ni, sudah 10 Ramadhan. Alhamdulillah, 10 hari juga aku berpuasa, tapi 9 hari tarawikh.. :)
Hari ni, kami sekeluarga berbuka di Hotel Impian, Jasin. Saja-saja je berbuka di luar.

Setelah review prestasi syarikat, aku dapati ianya mengalami kemerosotan sejak 2 bulan ni. Sales aku agak teruk di samping kos yang meningkat.. hmmmmm

Apa tindakan selanjutnya. Nantilah.. kena buat mesyuarat ahli lembaga pengarah.. ehehe
**update**
Aku sedang mencari maklumat tentang UNITY BAND. Siapa ada maklumat tentangnya?

5 Comments:

Blogger shafarina said...

Uih, bufet ramadan!

Prestasi merosot salah satunya sbb staf gomen save duit utk raya dan utk buka sekolah nanti.

Aku pun tak berani nak belanja lebih2.

11:14 PM  
Blogger Babe said...

dekat penang hari tu ada gegar U dekat PISA

so banyakla unity band ni dapat free kat sana

unity band ni ala kau tau tak band kaler merah, dulu hangat la kejap trend org pakai band ni. Macam2 kaler ada even McD pun pernah keluarkan this kind of band.

Unity band ni konon lambang perpaduan kaum la but I don't see it, what does a band got to do with unity?

harap penjelasan 2 kupang aku ni membantu;P

Nak tengok gambar gak ke?;D

11:23 AM  
Blogger Ezad said...

wan
yee.. mari makan bufet.. :)
sekarang adalah musim menyimpan wang. belanja sikit2 aje lee

babe
aku tau band tu warna merah. simbol perpaduan kononnya. tapi kat mana nak dpt? aku nak rembat 1 ni. kot2 kilang swimming cap boleh buat.. hehehehehe

1:10 PM  
Blogger Purpleheart said...

Setuju sangat dengan wan.. kena lah jimat cermat, bonus tak ada. Pandai-pandailah nak baut cemana, gaji dah naik.. takut jadi pepatah, besar periuk, besarla keraknya..

11:22 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
ye.. jgnlah harap pd bonus tu. kalau ada, syukur & simpan. kalau tak der, gunakanlah apa yg dah dpt tu.. :)

6:00 AM  

Post a Comment

<< Home