Monday, September 03, 2007

Penjelasan

Bismillah..
Sekali lagi entry aku telah disalahertikan. Kali ni berkaitan dengan entry Perkara Yang Lima. Lima perkara yang sedang dilakukan, salah satunya adalah mencari idea untuk design kad jemputan. Beberapa panggilan dan SMS yang diterima bertanyakan tarikh aku bakal menjadi suami orang. hehehehe...
Terpaksalah diperjelaskan...
'Kad Jemputan' yang dimaksudkan adalah kad jemputan untuk annual dinner sebuah syarikat. Mereka meminta aku merekabentuk kad tersebut. Konsep kad adalah sesuatu yang akan disimpan oleh penerimanya. Maksudnya bukan semata-mata 'kad'. So, aku terfikir untuk buat konsep CD, kotak, paper bag dan juga botol. Tengah design konsep. Belum buat prototaip pun lagi. Tu la yang dimaksudkan 'mencari idea untuk design kad jemputan'.
Kad jemputan dari aku? ehehehe.. tanya bakal isteri aku lah!.. hahahaha
11

7 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Hihihhihihi, saspen dia.. panik kejap, kekekkee..

tak salah pun buat kad jemputan awal-awal.. jangan tulih tarikhnya, tempah aje dulu.. huhuhuhuh..

10:40 PM  
Blogger Nadia & Babe said...

11?

11:24 PM  
Blogger Nadia & Babe said...

oohh ok cdown birthday;P

11:28 PM  
Blogger shafarina said...

Aku baru tengok satu design, tak tau copyrighted ke tidak.

Bentuk macam piramid, but with wordings kat luar tu n assorted colors, and inside piramid tu boleh letak tit bits atau souvenirs. :)

2:16 PM  
Blogger achik said...

diorg ingat dalam senyap2 je tiba2 nak tempah kad dah.. hehe ;p

6:12 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
boleh ke? tapi tak best la. tarikh kawin pakai cop.. hehe

babe
ingat merdeka je ada countdown ke?
hehe

wan
design apa tu? citer sket

achik
tu la pasal. masing2 terkejut ooo...

9:29 PM  
Blogger shafarina said...

Design kad la.. :) Mcm aku tulis tuh.

8:33 AM  

Post a Comment

<< Home