Saturday, September 01, 2007

Tag Lagi - Perkara Yang Lima

Bismillah...

Dapat assignment tag lagi dari purpleheart

5 benda dalam bag
- Organiser/Business card holder
- Alatulis
- Buku cek
- Cop syarikat
- Kunci

5 benda dalam wallet
- Kad (ATM, kad kredit, kad Mesra, Bonuslink) - I/C & lesen tak der dalam ni
- Duit kertas. Duit syiling tak der
- Kalender poket
- Nota kecil
- Habuk

5 benda feveret dalam bilik
- Katil
- Bantal
- Toto
- Buku
- Perfume

5 perkara yang nak dilakukan
- CEO syarikat sendiri
- Jadi hamba Allah yang taat
- Nak convert orang jadi muslim
- Jadi orang yang rajin
- Jadi suami orang.. ehemmm!!

5 perkara yg sedang dilakukan
- Update blog
- Lompat blog orang
- Dok cari idea nak buat design kad jemputan
- Surfing internet le
- Berangan :)

nak tag siapa
- Mereka dan keluarga mereka

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sebab aku tak berkeluarga maka aku takbley jawab tag ni hehehehe

12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

huish teringat plak yang aku ader kena tag post nih kat blog aku oleh seorang kawan... :) nasib baik aku masuk tgk blog ko... kalau tak selamanya aku luerp... okies chow .... nak gi buat tag nih :P

8:07 PM  
Blogger Purpleheart said...

Jangan lupa jemput ya bila jadi suami orang nanti..

7:32 PM  

Post a Comment

<< Home