Monday, August 06, 2007

Mimpi

Bismillah...
Baru-baru ni, aku mimpi satu perkara. Bagi aku agak menarik, tapi aku tak tau maksudnya. Mungkin ada orang yang boleh menafsirkan mimpi aku ni.
Aku bersolat di suatu kawasan yang kurang sesuai. Tempatnya di tepi longkang dengan orang ramai lalu lalang. Tak siapapun pedulikan aku bersolat di situ. Tapi, ada seorang gadis bukan muslim memerhatikan aku sedang bersolat. Aku kenal gadis bukan muslim itu. Selesai bersolat dia dekat pada aku sambil tersenyum...
Lalu, hari pun siang

7 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Indah juga ya mimpi tu..

Mungkin selama ini tak ada sapa pedulikan apa yang awak buat dan usahakan tapi insya Allah bantuan akan tiba kot.

Agak aje.

12:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

mungkin ezad ada hati kat girl tu tak? klu ezad approach dia, mungkin dia rela convert.

1:45 PM  
Blogger Ezad said...

purpleheart
indahh...
indah kalau maksudnya baik. mana la tukan, selama ni solat saya tak diterima... isk..

nor ash burn
persoalan tu.. hehehehehehe
insyaallah... tapi malu la.. kekeke

9:13 PM  
Blogger Purpleheart said...

Jangan salah paham ya, saya pun tak tahu. Saya tanya kawan. Tak reti nak terang cemana.

11:29 PM  
Blogger Purpleheart said...

Kawan tu kata, selama ni tak ada yang pandang Ezad ni ada keistimewaan ke tidak. Tapi dalam ramai-ramai ada seorang yang memahami awak. Tu kawan saya beritahu.

11:31 PM  
Blogger LediAgli said...

herm..
ape lah maksud tersirat itu yer... tak cube tanye sesape ke?

4:23 PM  
Blogger Ezad said...

ledi
tengah tanya la ni :)

7:06 AM  

Post a Comment

<< Home