Sunday, July 29, 2007

Hari Japerun Merlimau

Bismillah...
Tamat sudah kemeriahan Hari Japerun Merlimau yang diadakan selama 3 hari bermula dari hari Jumaat hari tu.
Macam-macam aktiviti dilakukan. Kali ni, aku tumpang gerai peladang. Maka, ada kakitangan mereka yang tolong jagakan produk aku. Selain produk aku, ada juga produk lain seperti dodol, tepung dan baja. Itu semua adalah produk usahawan peladang kawasan Merlimau Aku tidak tumpu sangat pada gerai. Aku lebih seronok ke hulu-ke hilir sambil sembang-sembang dengan peserta. Sekadar tambah rangkaian. Sebagai usahawan, rangkaian sangat penting. Di samping itu, ambil beberapa gambar sebagai kenangan.
Walaupun letih, namun aku puas hati. Banyak yang aku perolehi. Walaupun aku tidak sepanjang masa berada di tapak ekspo, tapi aku telah gunakan masa sepenuhnya ketika berada di sana.

Jom layan gambar :)

2 Comments:

Blogger Aku Bukan Bidadari said...

Gambar kecik banget.. besarkan ar skit.. tak nampokkk

9:25 AM  
Blogger Ezad said...

err.. tu je paling besar.. hehehe

11:07 PM  

Post a Comment

<< Home