Saturday, August 11, 2007

Selamatkan Bukit Taman Melawati

Bismillah...
Sebagai orang yang pernah tinggal di kawasan Taman Melawati, aku ingin berkongsi laman web ini dengan semua pembaca blog aku.
Mari kita sama-sama selamatkan Bukit Taman Melawati. Suatu kawasan yang sangat nyaman, segar dan mendamaikan. Udara yang segar dan kawasan yang redup. Sesuai untuk riadah bersama teman dan keluarga.
Layarilah web berikut. Berilah sokongan kepada mereka. Jangan biarkan kawasan itu dinoda atas nama pembangunan.

(klik)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

aik.
bile ko pindah melaka kirenye ni?
fasa bape ko dudok eh.

2:44 PM  
Blogger Ezad said...

famia

aku dok Ulu Klang tu lama gak la. ada la 10 thn. 2004 aku balik kampung. aku memula dok kat zoo view, keje kat tmn permata tu, lepas tu pindah ke tmn melati, still keje kat tmn permata. lepas tu, tuan rumah jual rumah tu, kami pindah la kat desa view towers. kat atas bukit yg nyaman tu. masa tu, opis aku dah pindah wangsa maju. kiranya, tmn melawati tu, tmn permainan aku laa...

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

whoaaa.
jiran ah.
tp aku dok wangsa melawatila.
tmn melawati tu tmpt aku jalan2 je.
gi skola. kene marathon bagai.

10:55 PM  
Blogger Titicaca said...

aku tengok berita tv3 aritu pasal ni..mmg tak patut betul la developer nih..

10:31 AM  
Blogger Ezad said...

famia
kira jiran la. hehe
melawati tu, tpt segala2nya bagi aku. maklum la, perantau. makan situ, tido situ.. keje situ, main games situ, snooker situ.. eh!!

titicaca
ye.. kawasan tu tanah lembut. pacak bangunan confirm tumbang.
dulu, masa dok zooview pun ada tanah runtuh kat belakang rumah

7:03 PM  

Post a Comment

<< Home