Monday, April 11, 2011

Tak Jadi

Bismillah...

Sepatutnya hari ni, kami berlima kena masuk training software. Tapi terpaksa ditangguhkan gara-gara cikgu yang mengajar sepatutnya mengajar kami mengalami kemalangan.

Tertangguh lagi.. hmmm

Tapi tak kisah lah. Aku masih boleh buat benda lain. Banyak lagi kerja yang tertangguh. Sebenarnya aku pun dah tak berminat nak belajar software tu. Ini kerana, cikgu tu pun tak capai tahap memuaskan pun masa mengajar kami..

heh!

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home