Monday, April 02, 2012

Staff Baru

Bismillah..

Hari ini, department aku dapat orang baru. Seorang lelaki, sawo matang, graduan baru.

Dari pagi sampai waktu makan tengahari, aku tak layan dia. Sebab aku ada banyak benda nak buat. So, kawan-kawan lain ada la tegur. 

Waktu makan tengahari, lepas makan aku terus ke kilang pembekal besi kami. Tak jauh, area-area sini juga. Lebih kurang jam 215 (orang  masuk kerja lepas makan pukul 200) aku sampai office semula. Kawan-kawan aku menjerit, yang budak tu dah cabut...

Alahai......

Apesal entah. Aku tak der masa nak ambil tahu.

7 Comments:

Anonymous Babe said...

dia merajuk sebab ko tak tegur dia.. tu la eskyen lagi :P len kali staff baru masuk belanja kopi sechawan :D

9:30 AM  
Blogger shimahz said...

yeke cabut..ntah2 xsiden ke... kna culik ke... only Allah know

4:51 PM  
Blogger Ezad said...

babe
bab kopi tu sensitif tau!! ahahah

qanaah'ti
dia cabut. beg tak der.. huhu
rasanya lah

abang sayang
terima kasih...

9:11 PM  
Blogger A'an said...

Gerun tgk keje menimbun lagi pulak tgk bos die,mcm2 nak suh buat....hehehe

12:14 PM  
Blogger Ezad said...

a'an
ahaha.. dept kami org yg keras hati je bleh join

6:01 PM  
Blogger A'an said...

hahahaha....keras hati + keras kepala....lain kali masukan dalam requirement ea...hehehe

5:19 PM  
Blogger Ezad said...

iso tolong approved

6:18 PM  

Post a Comment

<< Home