Monday, February 25, 2013

Ulangtahun

Bismillah...

Hari ini genap 5 tahun aku bekerja di syarikat ini. Dan setiap tahun, pada tarikh ini, aku sangat sibuk. Menyiapkan produk-produk untuk MIFF2013, di PWTC. Pameran akan berlangsung minggu depan. so, kepada sesiapa yang berkesempatan, sila la jalan-jalan di PWTC yer...


Cari aku? Tak jumpa la, pasalnya, saban tahun aku akan mengelak untuk ke sana. Lagipun kerja aku berlambak. Tak dan punya nak jalan-jalan cari pasal.

Selama 5 tahun ni, banyak sebenarnya pengalaman yang aku tempuhi. Pelbagai. suka dan duka. Dengan pengalaman yang sebegini banyak, aku dah rasa seperti sedikit bosan. Sebabnya bila aku menghadapi sesuatu situasi, pasti boleh selesai punya. Tak der orang nak kacau-kacau. So, boring la, kan? Suasana yang sangat statik....

Apa yang korang rasa kalau orang dok asyik kata.. u boleh buat punya, u kan expert!..?  Kalau tanya aku, aku dah boring dah! Tak der yang mencabar langsung

Dan bila berhadapan setuasi begitu, aku mula la berkira-kira nak berhijrah.. :)





0 Comments:

Post a Comment

<< Home