Monday, December 30, 2013

Cuti Tahunan

Bismillah...

Syarikat aku menetapkan hanya 8 hari je boleh bawa cuti ke taun hadapan. Hari tu (25hb) check dengan HR cuti aku ada lagi 11.5 hari. 

Erk!! Terkejut mamat.. Aku perlu habiskan 4.5 hari untuk elak cuti aku dipotong.

So aku isi form cuti untuk mula cuti 27hb. 26hb bos aku pulak MC... aku called dia inform aku nak start cuti jumaat. Tapi dia kata nak buat discussion dengan aku. So jumaat aku 1/2 day. petang baru start bercuti. 1/2 hari tu nampaknya kena burn la... masa turun tangga pun dok ada discussion lagi.. huhuhuh.. Keluar pintu office baru org tak kacau aku...

Hmm.. aku mula kerja balik hari rabu.. 1hb. Johor tak cuti new year. Dan company aku juga tak ikut titah printah sultan supaya cuti hujung minggu hari jumaat dan sabtu. Ok la tu.. Jalan clear hari jumaat..huhuhhu 

Selamat tahun baru yeh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home