Monday, March 28, 2005

Rutin yang biasa

Hari ni dah 28hb Mac 2005. Kejap je masa berjalan. Jam muzik aku pun dah berbunyi, meanandakan jam 8 malam.

Hari nie kat office, agak kesibukan. Packing Magnussen dah dapat 1 result. Aku follow supplier punya saiz. Senang. Tak la aku pening kepala nak ukur. Lagipun, polyfoam tu semua dah order. Dah ada kat warehouse pun. So tak payah la nak order yang lain lagi.
545 aku banyak salah.. (dah ku agak dah!!!) Saiz kayu pun salah. Kalau aku punya salah, si Khairul punya pun salah jugak la. Dah dia ikut cara aku. Tapi benda ni, KIV dulu. Ah Chong tak der 3 hari. Pergi Hong Kong.. YAHOO!! Kalau si kucing tak der, si tikus beronggeng la, ye tak?

Eh, baru aku perasa, Cbox aku tak der?? Cizzz.. ni yang tension nie. Cam mana nak cari javascript nie... binawe!!! Tak tau Cbox? Ala... nanti la aku citer..

Haa.. yang sebelah nie lah cbox. Kira space untuk chatting lah. Macam kat astro@15 tu lah. Haa, so kalau korang nak bagi msg ape2, just taip je.. ade pahem??
Tu lah, IT nie penting. Dulu aku ingat aku bleh kekal dalam line IT, rupanya tidak. Sekarang nie dok mengadap kayu kayan pulak dah. Langsung tak der IT. Cakap kat Marketing Executive pasal powerpoint pun dia tak paham. Hampeh betul!!!

Hmmm... aku terjumpa 1 blog yang boleh buat tulisan warna-warni.. menarik nie. Tak pe, biar aku cari dulu. Kalau ada, besok la aku pakai warna2 tu yer.

So, selamat malam lah....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home