Sunday, April 24, 2005

Begitu pantas masa berlalu

Hari nie, aku hanya duduk di rumah. Tak gi memana pun. Duduk kat rumah aje. Malas la nak berjalan-jalan. Lagipun kereta aku tu terbatuk-batuk. Nak gi workshop.. tapi MALAS.. adohai... ape nak jadik ngan aku nie. Sifat2 kemalasan semakin menjadi-jadi lak sejak dua menjak nie. dah la tu, beberapa program aku pun dah tertangguh. Misalnya, pergi ke pejabat Majlis Belia Malaysia caw Jasin. Entah bila la aku nak gi sana. MALAS betul lah. Paper work untuk Fillah pun tak siap lagi. Pening paler nak menaip lah.
Besok dah keje. Malam nie nak kena iron baju lagi. Hari-hari yang aku lalui rasa cam laju je. Tapi time kat office, rasa macam jarum jam tu tak bergerak. Hmm.. besok ada staff lagi masuk. OK la, kurang sket beban keje. Dah ada tenaga lain lagi.
Hari berganti minggu, minggu berganti bulan, bulan berganti tahun. Maknanya, umur pun dah makin lanjut. Kejap je aku dah 7 bulan kat tempat baru. Dan, dah 7 bulan juga aku menetap di kampung. Beberapa hari lepas, Aery call, inform kat aku yang dia nak masukkan duit sewa rumah yang dulu tu. So terbuka la sikit cerita pasal si Halim tu. Dah putus cinta? Hidup dah tak tentu arah? Duduk ngan pak cik Rejab?? Come on la, takkan aku tak der ko dah tunggang langgang dah.. ehehehe..
Sabo la Lim, orang lain pun banyak masalah gak. Tapi man-man la. Satu masalah timbul, takkan ko nak hancurkan life ko tu.....ehehehe.. kalau korang tau pasal si Halim tu, email la kat aku. Aku ak tau sangat pasal abang sorang tu. Ada try call, tapi tak berjawab. Cam ceti kutip utang lak aku nie.
ehehehe.. ileks la braderrrrr.. moh minum kat kedai kak ina tuh..ehehe.. pe kaba dia skang ek??
*macam mana nak kasi ruang side bar aku tu rata ek??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home