Tuesday, April 19, 2005

Memelayukan KFC

Bismillahirahmanirrahim...

Semalam ada seorang lagi interview jawatan Industrial Engineer. Aku dah baitau boss, ambik je mamat tu. Sekali ngan sorang budak perempuan yang dia oraang interview hari Isnin lepas. Hari Isnin tu aku tak joint sebab aku bercuti. So next week, budak perempuan tu masuk kemudian minggu lagi 1 tu, budak jantan tu pulak. yang best.. semuanya itu adalah Melayu.. ahahahahahaha... secara tak langsung, department aku merupakan department yang mengandungi orang Melayu teramai. Sebagai kepala keretapi, aku harap dengan adanya dia orang tu, maka tak timbul lagi masalah-masalah besar seperti yang aku lalui sebelum nie.

Hari nie, keje cam biasa. kurang tekanan. Aku sering fikirkan item 736, tu yang aku risaukan. tapi dok senyap je, dah settle ke masalah packing aku tu???

Esok keje cam biasa. tapi cam tak larat la..:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home