Sunday, April 03, 2005

Ahad Yang Singkat

Aku rasa hari yang paling singkat ialah Ahad. Tau kenapa? Aku rasa korang pun tau gak. So tak yah la aku citer pasal kesingkatan hari ahad tu.

Bagi aku, rasanya baru je kejap tadi aku bangun tido. Ahad, as usual, aku bangun pagi kol 9. ehehehehehe.. Lepas mandi, aku gi Jasin, beli paper. Bali dari Jasin, aku ngadap breakfast. Sambil belek paper.

Gedebak gedebuk.. skang ni dah kol 930 malam. Ada rancangan Anugerah Bintang Popular kat TV3. Hujan turun renyai-renyai. Kan best kalau besok cuti. ehehehehe... Layan tido memang best nie.

So, tak der ape nak tulis lah. Rasa nak tido jeee. Besok keje. Tak tau la ape plak halnya besok. Kat KFC tu macam-macam hal. Tak larat nak layan rasanya. Tapi aku tetap mencuba jugak......

Aku rasa pelik la. Column English learning kat blog nie tak berfungsi sepenuhnya. Kejap ada, kejap tak der. Macam biskut lak. Tengok dlm script dah ada. Ntah ape masalahnya ntah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home