Monday, April 11, 2005

Cuti

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari nie, merupakan kali pertama aku mohon cuti untuk tahun ini. Reason, sekadar nak merehatkan minda yang sekian lamanya tertekan dek kerana penangan KFC.
So, hari cuti ni, aku gi Taman Malim Jaya, untuk mengambil kad kredit yang baru. Hari nie, baru aku aku tahu yang Mayban Finance dah bergabung dengan Maybank. Kalau aku tahu, aku suruh je Maybank HQ hantar kad aku kat Jasin. Senang. Tadi berputar jugak kat Malim jaya tu cari bangunan bank tuh. Nasib baik jumpa. Kalo tak.. buat penat je gi sana.
Hari Sabtu hari tu, baru aku perasan yang 14hb nie pun cuti gak. Cuti Pengisytiharan Melaka Sebagai Bandaraya Bersejarah. Wah!! Bestnya. Secara automatiknya, malam nie, aku hanya perlu iron uniform 3 helai aje lah:) Next week pun ada cuti gak. Hari Keputeraan Nabi Muhamad saw. Tapi aku tak sure KFC ada ambik cuti tu ke tak. Wait and See je lah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home