Wednesday, April 20, 2005

Aku Yang Tak Bercuti Esok

Assalamualaikum....

Besok merupakan hari Maulidurrasul. Public holiday bagi seluruh negara. Tapi aku yang bekerja kat co Taiwan nie, tak ada cuti. Hampeh toll!! Ape boleh buat. Keje aje lah. Keje tu kan ke ibadah. Kalau cuti, tapi tak bangkit2 dari katil pun tak guna jugak. Macam aku citer kat Mamad tadi. Yang penting, tak kira hari apa, kita kena buat aktiviti2 yang berfaedah. Lama gak tak jumpa mamat tu. Borak panjang tadi. Keje kat Segamat dah. Kem motivasi.. ahaks... ade motivasi ke keje tu? muahahahahaha... What ever lah. Janji keje. dari nganggor tak tentu hala.. ye tak???

Kereta aku masih lagi terhenjut-henjut. Entah apesal entah. Semalam dah tukar spark plug. Terbang RM25.00. Taukey kedai tu pun tak tau ape masalahnya. Time dia tekan minyak keter aku ok je. Aku citer la masalahnya. Time enjin sejuk je dia sangkut2.. Siap ada bunyi prep..prep..prep lagi (kentut kott!!) So, dia tuko plug je. Tapi masih dok lagu tu je lagi. Alaa.. leceh la... tak best la jalan sangkut2. Risau gak aku. Kot nanti tersadai kat highway Kerubong tu, sapa la nak jemput aku:(

Nooreen ada balik. Maklum la besok cuti.. hmmm.. cam nak lenjan kelisa je.. ehehehehehehehehehe... bleh ke???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home