Friday, July 08, 2005

DAULAT TUANKU

Hari nie, kampung aku dilawati oleh orang nombor satu kat Malaysia ni. Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong. Turut mengiringi baginda ialah Tuan Yang Terutama Negeri Melaka & Ketua Menteri. Mereka bersolat Jumaat bersama penduduk kampung (baca penduduk Jasin). Meriah jugak la kampung aku tadi. Tapi aku tak boleh join lelama. Aku terpaksa bergegas ke JPJ, lesen aku mati daaaa....
sebelum ke masjid, aku ke MITC Air Keroh, atas urusan perniagaan (ehem..)
Besok kerja cam biasa. Nak gie Megatech juga. Ambil monitor.
Buat masa nie, aku masih mencari driver untuk scanner aku. Alaa.. Payah beno pulak nak cari driver Acer nie. Brand tak glamer canggitu lah. CD driver nya entah mana ntah. kat KL lagi kot. Hampeh toll la..
Chowww

0 Comments:

Post a Comment

<< Home