Thursday, July 07, 2005

Senja Nan Merah


Bismillahirahmanirahim...

Lagi senang upload picture pakai windows xp ni. Kalau pakai windows 98, kena install program lain. Hmm... alhamdulillah la nie. Tapi view web aku berterabur lah. Apesal ek? Ke aku punya setting aje. Korang kalau view webblog aku, OK tak. Especially tang side bar. Gambar aku mesti selari ngan tajuk kat atas....



Hari nie, aku dah siapkan dresser. Besok... hmm.. aku plan nak cuti. Nak gie MITC, ada urusan prniagaan (ehem...) then nak gie bank. Tapi the important thing is.. aku nak gie post office, lesen aku mati hari sabtu nie. Sabtu nie, post office bukak ke? Ke, dah ikut gomen, keje 5 hari seminggu. Kalau dia ikut gomen..sapan la. Asal nak berurusan je, kena cuti.

Office ape cerita? Hmm.. hari nie, si Nicky kena basuh ngan VGM. Ape yang dia cakap aku tak paham la. Maklum la..'speaking longdong'..... Aku rasa, besok pun mamat tu tak datang keje... ehehehehehehe.. lantak ko laaaa... Males aku nak layan ko....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home