Sunday, April 16, 2006

Ahad Yang Mendom

Hari nie, tak ada buat apa2 pun. Mendung aje hari nie, so aku pun lemau la. Macam biskut jugak, masuk angin. Lepas tengok Lagi-Lagi Senario, aku adakan upacara Lagi-Lagi Layan Tido. muahahahaha.... layannnn jee.. Hujan lak tu.

Lepas layan tido, aku layan kancil aku jap. Panaskan enjin (memandangkan dari petang semalam tak start enjin). Buang habuk2 sikit.. Tu je aktiviti aku hari nie. Nie pun rasa nak layan tido lagi nie. Besok dah keje la pulak. alahai.. rasa boring la pulak. Tapi besok, aku rasa kena awal sikit la. Sebab, baru aku teringat yang mirror aku tak siap lagi u ntuk group 81102. Ahaks, sok dahnak submit dah. Semalam borak2 ngan VGM. Terlupa lagi 1 perkara. Nak kena print packing instruction untuk packing line.... banyak nau kau lupa nie.. pe hal??? dah tua sangat ke nie????

Ape lagi ye? hmmmmm.... layan tido laaa....

click (padam lampu la tuuuu.....................................)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home