Monday, April 20, 2009

Merdeka?

Bismillah...

Mulai esok sehingga 28hb. boss kami tak ada. Dia akan ke Milan sebelum terus ke US. Makanya, kami dah pakat-pakat nak buat parti.. hehehe

Hari ini dia separuh hari. Jadi sebelum dia balik pukul 3 tadi, kami telah menerima pelbagai wasiat darinya. Dari pagi sampai pukul 3, kami meeting. Mula-mula meeting dengan team production, kemudian team marketing. Last sekali dengan team kami sendiri. Maka selapas dikaji-kaji sebenarnya pemergiannya kali ini tidak memerdekakan kami. Apatah lagi production tengah buat produk kami. Kami terima banyak order untuk produk terbaru kami.

Tapi sehingga habis waktu kerja, kerja aku satu pun tak siap. Dan yang paling penting, jam baru 515 petang, tapi aku dah shut down PC..

huh!

3 Comments:

Blogger Purpleheart said...

Adakalanya tak de bos pun tak merdeka.. terikat dengan wasiat yang diberi, tapi mungkin rasa seronok sebab tak de sapa pantau..

8:51 AM  
Blogger Ezad said...

purple
betul. tapi kalaupun bos tak der tp tetiap hari dia akan call, tanya keadaan department kami.. tension betul

9:47 PM  
Blogger LediAgli said...

walopon bos aku ade, aku tetap macam bos, kalau dia tak de, aku tetap macam bos,

dia tak de pon dia call, dia ade pon dia call..

so ape kes ni.. arghh

1:31 AM  

Post a Comment

<< Home