Sunday, December 06, 2009

Program Hujung Minggu

Bismillah

Aku menuju ke MITC, Melaka. Tujuannya untuk mengunjungi PC Fair. Setiap kali mengunjungi PC Fair, perkara yang akan dialami adalah kesesakan. Memang penuh sesak dalam MITC tadi, khususnya ruang pameran PC Fair. Yang menarik bagi aku adalah, jika pameran sebegini, yang paling ramai hadir adalah belia-belia bukan Melayu. Belia Melayu ramai berkunjung ke pameran-pameran yang berunsur hiburan, setuju? Jadi tidak hairanlah jika sekitar ruang pameran itu, aku rasa macam berada di Hong Kong, tak pun China (macam pernah sampai la sangat :) )

Dalam pada masa yang sama, Melaka International Tourism Show juga sedang berlangsung. Maka aku pun ambil kesempatan mengunjunginya. Tapi ruang pameran ini agak kurang meriah. Bukanlah bermaksud kurang orang, tapi masih ada ruang-ruang yang selesa lagi.

Tiada apa-apa pun yang aku beli, aku bab-bab membeli belah ni kurang sikit. Jalan-jalan sambil cari peluang aje.

2 Comments:

Blogger Purpleheart said...

cuci mata la ye... kadang2 kat pc fair lg mahal dari kedai biasa.. kena hati2..

9:11 PM  
Blogger Ezad said...

purple

tu la yg malas nak shopping tuuu

8:37 PM  

Post a Comment

<< Home