Tuesday, July 06, 2010

Salah Bayar

Bismillah

Aku menggunakan perkhidmatan online banking untuk membayar segala bil-bil.

Tadi terima bil telefon. Selepas belek-belek, aku tengok, bulan lepas aku dah terlebih bayar. Bukan sikit-sikit lak tu, 2 bulan punya bil pun tak habis lagi tu. Setelah semak, rupa-rupanya bulan lepas aku tersalah bayar. Aku bayar bil elektrik 2 kali.

Huh! berhati-hati ketika membuat pemindahan wang secara online. Kalau dengan organisasi macam TNB, TM, kira selamat la lagi. Buatnya terpindah kepada orang lain. Haru..

:)

2 Comments:

Anonymous erni suhana said...

i pernah tersalah transfer duit rental ke akaun kawan. sekarang kawan tu dah jadi lawan. huhuhu..

4:42 PM  
Blogger Ezad said...

erni
tu la.. sebab duit
kawan boleh jadi musuh
boleh putus saudara

9:22 PM  

Post a Comment

<< Home