Wednesday, January 04, 2012

Entry Edisi Siang :)

Bismillah...

Cuti sempena anak-anak masuk sekolah :)
Beberapa urusan peribadi perlu dilaksanakan. Antaranya memperbaharui lesen perniagaan. Sedikit perubahan pada lesen SSM sekarang ni ialah dah tak der design2 seperti lesen yang dulu. Dulu ada la tulisan kat background nya tp sekarang ni semua putih. Seperti perint atas kertas A4 biasa je. Pada mulanya aku agak ragu-ragu nak meninggalkan kaunter tu sebab aku tak yakin dengan lesen yang aku dapat. Tapi setelah diperjelaskan maka aku terima je la. Walaupun sepanjang perjalanan keluar menuju ke kereta, aku masih membelek2 'ketidaklawaan' lesen tersebut..

huhuhuh

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home