Thursday, February 09, 2012

Perjalanan Yang Jauh

Bismillah...

Hari ni aku berjalan jauh. Dari rumah di Jasin ke pejabat di Muar. Tapi hari ini duit dah habis. Jadi lepas balik kerja, aku ke Bangladesh untuk mengeluarkan duit. Hmmm.. Jauh  kan aku gi keluarkan duit. Sampai kat Bangladesh. Dalam bilik mesin ATM tu memang bangla je.. Orang Malaysia ada dua orang. Bau pun bau bangla! Cadang nak keluarkan 4 angka, tapi macam tak confident je. Masing-masing usyar aku semacam je. Lagi satu, silap-silap hari bulan keluar duit bangla lak, tak pasal-pasal je. Takkan aku nak belanja duit bangla kat Malaysia nanti, kan? Lepas keluar duit, aku cepat-cepat cabut. Risau lak jadi mangsa rogol nanti.

Agak-agak, bila bank kepala rimau nak buka cawangan kat Malaysia , ek???

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home