Thursday, April 28, 2005

Perjalanan yang masih jauh

Memulakan hari dengan bergerak ke pejabat. Hari ni, entah kenapa, seolah-olah tiada masalah melanda. Sepanjang hari di pejabat, kat rumah, semuanya berjalan dengan lancar. Alhamdulillah.
Di pejabat, aku siapkan dresser yang sekian lama tertangguh. Kemudian buat queen bed. 2-3 kali aku naik kat show room bagi memastikan kerja aku perfect kali nie. Insyaallah.
Dalam kol 10, aku bawak khairul & Zila ke K3. Tunjukkan proses kayu. Dari batang kayu, sehingga jadi material perabot. Canggih gak. ehehehe.. aku pun first time tengok benda tu. Tapi environmentnya langsung tak menarik. Bising, berhabuk.....isk... pekerja kat situ tak sakit ke?
Balik dr office, singgah Jasin. Beli mug..:) Nak buat air kat office.. Sebelum nie, tegok pakai botol air mineral je. Sejak dapat bilik baru nie, kita orang dah bawa biskut, nescafe... .. boleh la kunyah2.. walaupun kerja sambil makan, bukan tabiat aku. Yang aku tau, time keje. Tangan kanan kat mouse, tangan kiri kat keyboard, mata kat screen. Mulut diam!! ehehehehehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home