Thursday, May 05, 2005

Pembetulan

Assalamualaikum

Aku nak buat pembetulan sedikit. Semalam, aku ingatkan 05.05.05. Rupanya semlam baru 4hb. hari nie baru 5 hb. Terawal sehari pulak. Macam mana perasan? Bila aku tengok berita then dia bagi tau petrol naik harga mulai 5 hari bulan. AKu tengok kalender, hari nie la baru 5hb. Mabuk betul la....
Cakap pasal petrol la hari nie. Kenaikan 10sen tu, bagi aku tak la teruk sangat (ehem... just for my personal opinion, ok!) Kalau boleh beli benda-benda yang tak berfaedah cam rokok ke, ganja ke...lipstik ke... ehem... baik la support kerajaan ngan bayar 10 sen tu. So, kerajaan boleh la kurangkan subsidi. So, duit lebih tu, boleh la bangunkan negara tercinta nie...tol tak? So, jgn la fikirkan sangat bab 10 sen tu. Nothing la...ehehehehehe.. kan?
(aku cakap cam nie, sebab semalam aku dah isi penuh, harga lama lagi. Hari sabtu nanti baru aku beli minyak ikut harga baru. ehehehehe... Lagipun pakai kancil. save maaaa... Oleh itu kengkawan sumer, tukarlah kepada kereta yang lebih comel & ekonomik.. KANCIL.. SEBIJAK ANDA.....:))
Kalau nak pakai kereta mahal2, jangan la bising petrol naik 10 sen, kan???
Muahahahahahahaha.......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home