Tuesday, May 03, 2005

Hari baru di bulan yang baru

Alamak!!!

Aku baru type something tadi.. Try nak pakai keyboard shortcuts, terus hilang semua. Tak boleh undo lak tu. Hampeh tolll...
Rasa malas pulak nak recall ape yang aku type tadi:(
Anyway, hari nie, 2 orang staff baru memulakan kerja di KFC. Satu untuk Admin, satu lagi untuk IED (department aku la tu..) Namanya Anuar. So sebagai permulaan, aku bagi assignment buat mirror. Senior aku tak der, so aku la yang kena handle. Hari nie aku uruskan budak baru tu, stationary & printer. Hari nie, beberapa masalah timbul. Tapi bukan la major sangat. Kecil2lan aje. Tu pun project senior aku.
Queen bed untuk RTG group baru je aku siapkan. Tapi VGM tak sign lagi. So, tunggu la besok. Besok aku masuk buat king size punya pulak.
Then, minah kat marketing mintak aku printkan drawing dr email dia. Hmm.. dia kata dia print kuar separuh je. Aku print selamba aje. Last2 aku ajar dia, cara2nya. Bak kata Khairul pun, aku kan hasler.. ehehehehehehe... hampeh!!! print pun tak reti. abaaangg jugak (ala2 style kak ogy).
Lain? tak der.. oo.. balik tadi, ada surat dari tm net.. ehehehehe.. alaa.. dah kena bayo la pulak. ingat free jeee.. :)
Kay la... nak chow

Tata
(compose boleh guna memalui IE.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home