Tuesday, May 17, 2005

Sepetang bersama VGM

Hari nie, aku keluar lambat dari pejabat. Jam 7 malam baru punch card. Bukan sebab kerja yang bertimbun-timbun tu, tapi sebab aku bersembang ngan boss aku. Banyak la yang diperkatakan. But, the point is about me. Puji ada, kutuk ada. Biasa lah. Dia nak aku improve prestasi. Perlu banyak belajar dgn senior. Sebabnya, aku ada banyak peluang kat sana. Rajin, bertanggungjawab..:) Itu aku tau lah:) At the same time, dia na aku bimbing staff baru tu. Bukan tak boleh. Tapi masalahnya, aku sendiri pun bukan pandai sangat bab perabot nie. Ilmu aku pun baru sekelumat. Dah nak ajar orang. Aku cakap, aku ajar apa yang aku tau je lah. Yang aku tak tau.. aku tak boleh nak ajar. Kena la tanya senior.

Tapi sepanjang minggu nie aku berada dalam keadaan tak menentu.. Sebab, group 736 keluar lagi. Kali nie katil & dresser. Cukup merungsingkan aku. Packing aku betul ke tak? Adoiii... risaunya akuuuuuu..!!!

Choww

0 Comments:

Post a Comment

<< Home