Friday, September 09, 2005

Bersua Kembali

Assalamualaikum..

Agak lama juga aku tak taip sesuatu kat web blog aku nie. Badan letih, 1 hal dan yang lebih penting. Aku tak der idea. Ye la, bdan dah letih, macam mana nak berfikir.


Road-Tax
Beberapa hari nie, banyak berita yang agak menarik perhatian aku. Berita dalam negara, of couse lah, kadar cukai jalan diturunkan. Dan yang pasti, bulan Februari nanti, road tax yang aku kena banyar ialah RM30.00. ehehee.. sungguh mengagumkan. Walaupun harga minyak naik, tapi setidak-tidaknya penurunan cukai jalan tu telah mengurangkan kesesakan poket aku yang telah sesak nie. ahaks....

Ex-PM
Berita selanjutnya, tadi aku dengar beberapa pertubuhan NGO keluar dari dewan majlis apabila mentor aku berucap pasal ketidakadilan barat terutamanya US & UK. Memang patut pun ex-PM tu cakap macam tu. Dah memang betul. Banyak kes yang menunjukkan kebangangan & ketololan mereka tu.

Katrina
Aku dah jatuh cinta kat awek sorang nie. Awek mat-saleh kauu.. jangan jeles. Harap-harap dia datang lagi. Sesungguhnya aku sangat-sangat rindukan dia. Mungkin kah dia datang lagi di tempat yang sama?? Aku doakan.......

Kuok, Kris, Lim & Quek..... Shamsudin? Tajudin? Naza?
Apalah aku ni kan, tadi nama awek. Ni dah nama jantan lak. Tapi siapa dia orang nie? Aku percaya, kau orang pun tau kan? Tak payah la aku jelaskan. Kadang2 aku terfikir gak. Bila la yang 3 terakhir tu nak jadi macam yang 4 kat depan tu. Bagaimanakah caranya. Kalau diteliti mereka itu mempunyai empayar tersendiri. Tapi yang empat tu lebih berjaya. Yang 3 tu..... entah, ibarat kata pepatah hidup segan mati tak mau. Apa dah jadi?? Tolong lah bangkit... Buktikan anda juga boleh!!!

MyVii

Ohhh......... bila lagi daaaaaaaaaaaaaa



chow...zzzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home