Sunday, February 26, 2006

Ahad.. Di Penghujung Februari 2006

Assalamualaikum...

Buat masa nie, aku percaya ramai orang sedang menatap TV3. Untuk melihat Anugerah Bintang Popular 2005. Aku sebenarnya kurang arif dalam bab-bab hiburan nie. Maklum lah, aku lebih banyak tengok skrin komputer dari skrin TV. Beberapa pemenang telahpun diketahui. Aku rasa, tak perlu la aku tulis kat sini. Para pembaca blog, sure lebih tau kat mana nak dapat info senarai pemenang kan???.. Mana lagi, di Berita Harian lah...

Hiburan bukanlah topik menarik bagiku. So, aku tak nak cerita panjang lebar pasal bab tu. Biarlah mereka yang arif dan yang mengikuti perkembangannya yang bercerita. Aku tumpang dengar aje. Aku nak cerita pasal sikap sambil lewa aku tentang masa (Sejak kebelakangan nie, aku terlalu bersikap sambil lewa).

Aku sebenarnya telah gagal mengisi borang untuk mengikuti Program Keusahawanan anjuran MARA yang mana tarikh akhir menghantar borang adalah 1 Mac 2006. Bukan sahaja gagal isi borang, gagal photostat sijil, gagal dapatkan pengesahan sijil dan gagal beli setem!!!.. Reason? Aku sangkakan 1 Mac lambat lagi sedangkan bulan ni hanya ada 28 hari sahaja....:(

Besok dah kerja balik. Rasa malas pulak dah nak bekerja:( Tak tau apesal sejak kebelakangan nie sikap malas ku makin menjadi-jadi...

Lelain, tak der la kot. Malas nak pikir...

Hopefully, Siti Nurhaliza menang la ye... Boring ngan mawi ler....

Chowzzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home