Wednesday, July 26, 2006

Dah Ada Tiga

Bismillah...
Sejak semalam, department aku dah ada 3 orang. Semalam budak baru masuk. Graduate dari Politeknik Port Dickson. Jurusan Kejuruteraan Awam. Ini mengingatkan aku zaman dulu2 yang mana aku juga pernah di sana.... hmmm...
Bulan ni, sales aku juga meningkat. Bestnya berniaga. Ingatkan tak best.. ehehe... Sikit demi sikit, aku belajar jumpa orang, promote barang aku. Hmm.. betul kata Dr.. sebenarnya, ais yang didepan kita itu, bisa dipecahkan. Tiada apa yang menghalang kita. Kita saja yang membentuk halangan tu. Namun, aku masih diperingkat awal, masih ada ketul2 ais yang perlu aku pecahkan...:)
Di suatu topik yang lain, EON pun buat VSS? wah! makin banyak yang offer VSS, betul la kata VGM, sekarang ni, zaman susah. Perlu berhati-hati buat keputusan. Namun, seorang rakan memberitahu (client sebenarnya), sekarang adalah zaman peralihan, setiap 10-15 tahun, kegawatan berlaku dan ianya akan berkembang semula. Aku rasa, client aku tu lebih positif terhadap ekonomi. VGM tu... aku rasa, sekadar nak bagi peringatan, supaya jangan letak jawatan.... VGM aku tu, aku kenal sangat dahh....
chow chin chawwww

1 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Salam. Kau bisnes apa ni zad...? hehe

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home