Monday, June 26, 2006

Dapat Surat

Hari nie VGM bagi aku surat increment. Tak adil la. Surat yang aku bagi dia tak terima, surat dia bagi, aku ambik la.. hampeh kau nie en ezad!!!..
By the way, budak baru akan masuk 17hb depan.. kekeke.. aku rasa 1 lagi peluang aku untuk hulur surat. Aku tak kira, sebelum hujung tahun nie, aku mesti buat sesuatu untuk ubah life aku. Tak nak dok lagu nie je. Pagi gie keje, petang balik keje... dah boring siot!! aku nak buat sesuatu yang baru. Yang lebih mencabar fizikal dan mental... kekeke.. masuk la PLKN en ezad.. tengok boleh survive ke tak.. hahahaha....!!! (gelak cam se**n)... Aku rasa, 10 tahun makan gaji dah cukup kot, selepas 10 tahun, aku rasa kita kena bagi org lain lak makan gaji.. haa.. ngan syarat, duit ko cukup la nak bagi dia org makan.. kalau kau sendiri tak cukup... baik ko makan sensorang.. tak gitu en ezad?
Hmmm.. hari nie, 1 lagi produk baru masuk dalam kesidang teguh enterprise... PREPAID SMS.. yeaahhhh.. sapa2 nak top up kredit hp.. boleh la call aku.... aku bagi pin, before that, ko bank in la dulu duitnya... no money, no pin.... Maklum la, sekarang nie sibuk pasal AFUNDI kan..kekeke.. nak undi kena ada kredit..tak der kredit.. tak leh la nak undi...
hmmmm.. diskaun kepada sesapa yang AFUNDI SALIMA... hahahaha
hamba undur diri.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home