Sunday, May 28, 2006

Lamanya Tak Up Date

Salamzz
Uhuk.. lama gak aku tak update blog aku ni. Hari-hari jenguk je, tak buat apa-apa. Idea tak der 1 hal, bz ngan rancangan perniagaan 1 hal.
Walaupun keje aku ngadap pc je hari nie, tapi badan tetap rasa letih. So lepas zohor tadi, aku membawa diriku ke atas katilku. Lepas tido, sambung RP lagi, lepas tu layan cerita P pamlee lak.
Ada orang datang rumah tadi. Kawan mak.. Dia promote Zhulian.. uhuks.. nak layan cerita P Ramlee pun tak senang.
Satu lagi, aku dah bulatkan matlamat aku. Insyaallah, aku akan resign sikit hari lagi. Dah call Mara Jasin untuk dapatkan kedai. Sewa RM200.00, deposit RM500.
Hopefully, kali li berjaya.. korang doakan lah aku yer... Aku dah letih makan gaji. Dah letih berulang gi balik kerja. Aku nak try buat sendiri lak. Aku tau, ramai yang kata, sekarang nie tak berapa sesuai nak berniaga. Ekonomi tak baik lah, inflasi lah, pengangguran lah (dlm bahasa ekonomi ape yer.. lupa lak..)... maklum lah, nak masuk dlm bidang nie, kena la blajo2 bahasa ekonomi, ye tak? kekekekeke....
Ape lagi? hmmmm...... haaa.. hari nie, baru aku dapat pos surat untuk join mentor (ahaks!!!.. ingat rancangan mentor kat tv3 tu ke? layan je....) dah seminggu dah borang tu aku isi. Seingat aku tarikhnya 18hb.. ni dah 28hb.. 10 hari terperap dalam brefcase aku.. muahahaha
Next? tak der laa... nak layan IRC jap... sok lusa la print RP aku nie...
Chowzzz
bye

1 Comments:

Blogger cik puan daun said...

hi.. nak start bisnes apa ek? gud luck.. I wish i had your courage..

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home