Sunday, May 14, 2006

Hari Minggu Yang Membosankan

Entah apesal ntah, aku rasa hari nie adalah hari minggu yang paling membosankan. Tiada apa yang aku buat sepanjang hari nie, melainkan buat floor plan yang dah tersadai 2-3 hari.
Antara penyebab hari minggu ni adalah hari ni aku ditegur oleh seseorang yang dah lama aku cuba lupakan kat YM. Msgnya betul2 menyebabkan aku tak berapa semangat untuk menjalani hidup hari nie. Betul2 menyakitkan hati...:(
Apa sebab? Aku tak nak catatkan di sini. Ianya pasti menyebabkan lukaku berdarah kembali.. uwawawawawa.... Biarlah ianya berlalu seperti angin. Aku tak mahu mencatatakan apa2....
Floor plan untuk abg Din tak siap gak lagi. Dah malam dah nie. Cadang memang nak buat. Tapi sebab hati dah panas, mood dah zero, terus aku abaikan. Save ape yg aku buat semalam dalam pendrive. Besok la sambung.
Esok kerja? Adohaiii... sungguh tak der mood la sekarang nie....
Malas nak layan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home