Thursday, May 04, 2006

04.05.06

Bismillahirrahmanirrahim....
Secara rasminya, aku akur (atau aku sebahagian daripada) pakatan penyingkiran 'Pelajar Antarabangsa' dari kelas aku. Ketidakupayaannya untuk melaksanakan tanggungjawab yang diberikan amat2 mendukacitakan (atau menyakitkan hati). So, bos cakap lebih baik jangan buang masa. Terus saja disingkirkan (bukan saja dari kelass aku tpi juga department aku). So, budak tu sekarang kat packing department. Sehari dua nie asyik buat rayuan supaya diterima kembali ke pangkuan kami. Tapi kabinet sebulat suara untuk tidak menerimanya kembali. cewaah... bahse sastera ke hape nie....
So, mulai sabtu nie bos tak der selama 2 minggu (merdeka kah kami???). Dia pergi US. Ntah ape dia buat kat sana, itu dia punya pasal. Dengarnya buyer dah reject salah satu product kami sebab rosak masa shipping. So, bos kena la settle kat sana gak. Kalau bawak balik, alamatnya bergandalah kos nya....
Anyway, what ever lah... Bythe way.. hari nie nya tarikh, menarik kan??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home