Saturday, April 29, 2006

Tambah Kolum

Bismillah...
Hari nie, aku tambah column baru dalam blog aku nie. Column kerajaan Malaysia. So, sesapa yang nak buat rujukan pasal nama menteri ke, jabatan kerajaan Persekutuan ke, boleh la rujuk kat blog aku nie. Penting tau Pengajian Am nie. Aku panggil Pengajian Am sebab masa form 6 aku blaja bab2 kenegaraan nie dalam subjek Pengajian Am. Tak tau la kot2 skang nie dah tukar nama. Banyak faedah yang boleh diperolehi dalam column baru nie. Antaranya adalah persedian untuk menghadiri temuduga. Sekarang nie ramai mahasiswa yang tengah dok cari keje kan? haa... ada segelintir tu, nama je mahasiswa, tapi nama menteri pun tak tau, kan? So adik2, refer la blog abang nie yer... Insyaallah, pas temuduga punya lah..:)
Hari nie, lunch ngan bos. Dah lama tak dok sembang ngan aku katanya. Kalau dok office aku asyik ngadap PC je..kekekeke.. ye ke?? bukan snaking ke? Tak kisah la tu,. So, tadi makan ikan bakar kat Malim. Kembang perut aku..muahahahaha
Sekarang nie AIM ke 13 sedang berlangsung. Tak tengok sangat pun. Tak minat le benda2 nie. Yang aku tengok tadi, Siti menang untuk... vokal wanita terbaik kot... ntah, lupa lak. Hai la Siti, makin merah bibirmu itu..menggoda dan menggiurkan.. kekekekekeke...
Pe lagi?? Tak der kot, perut rasa memulas la pulak. Nak gi tabur baja lah.. kekekeke... BERAK pun tulis dalam blog ke?
Hampeh tol blog ezadahmad nie.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home