Friday, April 21, 2006

Rasanya tak nak taruk tajuk lah

Hari nie Senior cuti. yabedabeduuuu..... Tapi subuh2 dah kena tembak. Senior punya drawing, aku pulak kena tembak. Hapeh!! Alaa... dengan betina purchacing tu aje. Buat bodo je la. Layan betina baru kawen tu.. (mlm tadi tak dapat apa2 gamaknya..) memang sengaja cari pasal la. Malas aku nak layan. Dia ngan adik dia sama je... Cam b*b*.. kekekekeke....
Haaa.. call mentor pasal protege. Nasib baik valid lagi. Tanya pasal tempat kursus 1hb nanti. Kat mana lokasinya.. Ape punye hang tuah daaaa... alor gajah punya area tak tau.. Tanya orang KL plak tu.. kekekeke.. bengongzz punya dak ezad nieh. Sah2 hari nie aku tak bawak otak gie office.... Pasal aku tak tau, aku tanya laaa. Kalau tau menonong je aku bawak kancil aku tu.....
Cakap pasal Kancil nie, isk.. risau gak aku, dah 4 bulan tak service nih. Dah la hari2 jalan jauh, tak service lak tu. Tu cam dah semput2 tu.....
Hmm.. nak kena gi service gak dlm bulan nie. Tengok la. Ada modal sket nih....
Student aku ari nie, banyak buat benda bangang. Ntah apesal ntah. Tak mandi pagi gamaknya (patut la busuk..kekekeke) Memula dia taburkan semua kertas yang dia photostat. Lepas tu cop lak original ngan cop copy..... pas tu salah filing... aduhaiii... silap2 salah bagi document kat department nie. Tak esok isnin, kalau ada yg berkokok..... nepal nie punya pasal la. Tension tol aku dibuat nie. Mana taruk otak daaa.....
Uncle Foh berenti, uncle lim berenti.............. uncle ezad.. bila nak berenti? kekekeke.. baru tanya prosedur resign (pancing je..) senior dah cuak semacam. Terus inform next month, aku dpt something dari company,.... kekekekeke
hai lahaiii... tingginya value ko uncle ezad oiii....... LAYANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

0 Comments:

Post a Comment

<< Home