Monday, May 01, 2006

Selamat Hari Pekerja

1 Mei 2006

Selamat Hari Pekerja aku ucapkan kepada semua tenaga kerja kat Malaysia nie. Ini termasuk la warga Indon, Bangla, Nepal, Vietnam dan lain2 lagi yang bekerja di Malaysia. Semoga rezeki yang diperolehi senantiasa diberkati.. amin
Aku masih pekerja..... Aku perlu mengorak langkah untuk menukar tittle tu. Bila.. aku tak pasti, tapi aku berjanji, aku akan tukar.... mesti tukar!!
Layout Plan untuk packing line tak siap lagi. Tapi aku janji hari Rabu. Ni dah siap separuh. Besok aku cuti. Nak uruskan beberapa perkara dalam RP aku. Moga-moga kali nie menjadi kenyataan. Penat dah fikir nak buat RP.
Tadi buat survey kat Melaka Sentral & Air Keroh. Jenuh buat sorang2. Tapi demi cita2 ku gagahi jua.. cewaahh.. cam dalam cerekarama pulak dah.. kui..kui..kui...kui...
layaaaannnn

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ezad.............la ni pa citer dah.........hehehehehe...

12:56 PM  

Post a Comment

<< Home