Thursday, May 18, 2006

Sekejap Saja Masa Berlalu

Hari ni dah 18 Mai 2006. Pejam celik-pejam celik dah 2 minggu VGM kat USA. Hari ni dah sampai Malaysia. Kalau tak silap, hari Sabtu dia masuk kerja. Ala.. tension tol la. Gie la duduk kat US tu lelama sikit. Aman sikit aku kat opis tu nanti.
Aku punya bookcase dah nak siap. Yahoo!!... Tinggal nak key in BOM aje. Lelain dah settle. Lepas nie buat projek lain lak.
Hari nie aku ingat nak siapkan RP, memandangkan info banyak dah terkumpul. Tapi malas lak nak buat. Sibuk buat iklan untuk KTE. Upgrade aku punya iklan. Sabtu nie ingat nak gi Merlimau, edarkan iklan tu. Tengok la, selit dlm paper lagi la kot...
Petang tadi, ada call dari sebuah company. kekeke.. panggil aku interview kol 6pm tadi. Tapi aku cakap tak available. Dia suruh datang kat opis dia orang kat Mahkota Perade. Saje2 je aku masuk 'lorongkerja', then hantar je application banyak2. Time orang tu panggil interview tak gie.. kekekeke...

Lelain tak der la. Dah tak larat dah nie. Nak layan tido pulak lah

Chowzzzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home