Sunday, June 25, 2006

Hari Minggu Yang Meletihkan

Ahad 25Jun2006
Hari ni, tiada apa2 yang menarik. Badan rasa tak sihat. Bibir pecah, kepala sakit (biasanya aku tak berapa sihat time tak kerja, kenapa ek? tak nak bagi MC ke??)
Mungkin semalam aku dah berjaga sampai kol 1. Siapkan marketing plan aku... uhuhuh.. mcm bisnes modal juta2 pulak.. ye la, bisnes mesti ada business plan ok...
Hari ni, duduk kat rumah aje. Tengok tv, main ngan kucing, main komputer (aktiviti wajib la nie). Beberapa appointment aku batal kan.. besok la jumpa dia orang tu.
Hari ni Pak Lah datang Melaka. For sure Air Keroh sesak. Maklum la..PM datang. Aku rasa, dalam banyak2 negeri kat Malaysia ni, Melaka la yang paling kerap dikunjungi (KL & Selangor jgn kira la ye..). Seingat aku, dah 4-5 kali dah dia datang sejak ganti Tun. Tapi tak tau la, aku kengkadang miss juga baca paper + tengok berita. Tak tau la kot2 tpt lain dia dtg lebih kerap.
Urgghh.. badan den loteh.. sok kerja la pulak. Isk.. tension la. Sejak plan nak berhenti (dan tak dibenarkan berhenti) aku hilang motivasi nak kerja. Kepala lebih pk kat mana lagi aku nak jual produk2 dr azimuth nih. So, ada sesapa berminat nak beli??? (promote la pulak....)
Hari ni nak tidur awal la. Kopalo den sakit... nak makan panadol.. nak makan panadol... nak makan panadol.. nak layan tidooozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home