Thursday, August 10, 2006

Hari-Hari Yang Menekan

Dengan nama 4JJ1 yang maha pemurah, lagi maha mengasihani

Hari ini, aku mengalami tekanan yang sangat hebat. 81103 aku mengalami masalah. Saiz lubang yang sepatutnya 10mm aku buat 8mm. Setelah campur tangan VGM aku, semuanya settle. Tapi aku jadi tak best sepanjang hari. Item terpaksa masuk line production balik, korek lubang lagi. Namun, VGM aku letakkan kesalahan kat production. Tak try dulu sebelum packing. Dah nak packing baru test pasang. uhuhuhuhu... sedih betul.
So, hari ni, rasa sejuk sangat (ikut konsep hot FM, kalau best, hangat, kalau tak best suam2 kuku, aku tak best sungguh, kira tahap beku la kott...)
Next? Semalam dapat surat dari Bank Islam. Alhamdulillah, dapat gak statement untuk akaun bank Kesidang Teguh. Pas tu surat dari PUNB, dah panggil untuk kursus Prosper Sizwazah. Satu lagi surat dari Maybank, kekekeke... card credit lambat bayar, tu warning letter la tu..:)
OK..that's all for today...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home