Tuesday, August 01, 2006

Pelawat Yang Pertama


Bismillah...

Hari ni aku rasa bangga dengan diri sendiri. Ye lah.. dalam berbilion umat kat atas muka bumi nie, aku jadi orang pertama yang lawat laman web ni.

Aku dah cuba nak masuk laman web ni, tapi asyik error je. Tapi hari ni, lepas jumpa pegawai perhubungan antarabangsanya, akhirnya dapat gak masuk. No 1 lak tu..hehehe.. kagum betul la aku dengan tindakan diri sendiri.

Hm... aku jumpa pegawai perhubungan antarabangsanya adalah untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang suatu expo yang akan di adakan di MITC. Insyaallah, kali ni pasti berjaya setelah beberapa expo melepas. Insyaallah, dengan perkenalan ini, sales aku akan meningkat lagi. Seronoknya bisness!!! Kalau tau cam ni, keluar2 perut lagi aku dah nak jadi usahawan dah..:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home