Wednesday, September 13, 2006

Aku Yang Bercuti


Hari ni aku cuti. Hanya bercuti untuk KFC, tapi untuk KTE aku terus bekerja. MAITREX 2006 dah tamat dah semalam. Letih juga buat expo ni. Walaupun perolehan amat mengecewakan, tapi aku puas hati. Banyak benda aku belajar selama 3 hari. Paling penting, aku dapat ramai kawan di kalangan usahawan Melayu. Banyak juga offer yang aku terima untuk jadi pengedar produk-produk mereka kat Melaka. Alhamdulillah.
Di sini aku ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada pihak DPMMNM khususnya Afis, Puan Suhaida dan Puan Sarilawati kerana banyak membantu. Puan Habibah dari Mara dan Encik Shariffudin dari C U At The Top.
Semoga segala usaha yang dicurahkan akan senantiasa diberkati oleh Allah swt.

......................................................................................................

Semalam Kak Yati SMS, bagitau yang ayahandanya dah pulang ke rahmatullah. Innalillahiwainnahirrajiun. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home