Thursday, August 17, 2006

Kerja Half-Day

Assalamualaikum
Hari ni, secara rasminya aku mendaftar syarikat aku menyertai The 3rd Malay and Islamic World Trade Exposition (MAITREX). Expo ni akan berlangsung dari 10-12hb September 2006 di MITC. Ini lah pertama kali aku menyertai expo untuk Kesidang Teguh Enterprise. Sebelum ni aku terlepas beberapa expo seperti karnival Jasin & karnival konvokasyen KUTKM. Sekali dapat, level international punya, alhamdulillah.
Matlamat aku menyertai ekspo ini adalah melebarkan jaringan dan rangkaian perniagaan. Off couse la, mendapatkan keuntungan dari segi jualan juga. Tapi, expo ni memberi peluang untuk aku bertemu dengan usahawan Melayu/Islam dari pelbagai negara... hmm.. mudah2an aku memperoleh apa yang aku nak.. amin
Lepas lunch aku ke pejabat Mara negeri sebab submit borang latihan keusahawanan. lepas tu, pergi Maybank dan Bank Rakyat. Menabung.. hahahaha...
Lepas selesai segala urusan, aku balik rehat kat rumah. Kerja kat office banyak lagi aku tak siapkan.. huhuhuhuhu..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home