Saturday, October 07, 2006

Hari Yang Agak Sibuk

Hari ni ni aku agak kesibukan kerana urusan di 2 buah syarikat agak banyak. 1 syarikat, si Taiwan tu punya, aku kena siapkan drawing sebab VGM nak tengok hari Isnin. Menggelupuh biawak gak lah. Sudahnya, aku keluar office jap 1.00pm. Lebih lewat daripada biasa (macam tagline Hot FM lak). Dari office bergegas ke Batu Berendam untuk ambil stok minyak kelapa dara. Tak lama, kejap je. Terus balik rumah. Pack minyak kelapa dara. Lepas tu bergegas ke Pejabat Pos. Nak pos minyak kelapa dara. Aku pecut bagai nak rak. Bila dah nak sampai kat pejabat pos tu aku terpandang sesuatu... CIZZZZ!!! Aku terpandang, pintu pejabat pos bergril. SAH!! pejabat pos dah tutup.. muahahahahaha... Isnin la kena pos jawabnya.. waduhhhh!! punyalah nak aku kejar masa, tak sempat juga. hmm.. aku ingat pejabat pos tu tutup kol 5. Aku tiba 435pm... uhuhuhuhu.... kalut la lu inche ezad...
Info Tarawikh
Malam 15
Semua malaikat yang menanggung 'Arasy, Kursi, berselawat dan mendoakannya supaya Allah mengampunkannya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home